2018. augusztus 25., szombat

Inspiráció




 Üdvözlöm a látogatót


Bevallom, kicsit féltem a nyugdíjtól, ezért már tudatosan készültem rá. Ekkor találtam ezt a könyvet, amit rögtön megvettem, elolvastam, és megnyugodtam. 
Írója egy doktornő, aki már elmúlt 70, és mégis teljes pozitív szemlélettel áll a világban. Nagyon sok hasznos életmódbeli, egészségügyi jótanácsot ad, saját példáján keresztül.
Ettől a könyvtől kaptam az ötletet a blog írásához. 
                                   

Teaidő délután van, amikor a napi fáradtság után leülünk egy kicsit, megpihenünk, megiszunk egy finom teát egy sütivel. Ez erőt és lendületet ad a nap további részéhez. Közben a családdal, vagy barátokkal eltereferélünk, ami vidámmá, nyugodtá tesz bennünket.
Jelképes ez a cím és gondolat. Életem délutánján tartok, friss nyugdíjasként. De még nem érzem úgy, hogy vége. Még sok mindent szeretnék tenni. Ez a blog egy kis pihenő, erőgyűjtés, ötletadás, vagy egy kis terefere másokkal, hogy hogyan lehet életünk további részét szebbé, élménytelibbé tenni.

Kedves kortársaim, tartsatok velem, és osszuk meg egymás között, kinek mitől lett derűs a nyugdíjas ideje.
                               

2 megjegyzés:

Szívesen fogadom a véleményeket.